V: Hebben jullie ook een winkel waar ik naar toe kan komen?
A: Wij hebben geen fysieke winkel, maar wel een afhaalmogelijkheid in Delft. U kunt bij het bestellen kiezen voor “afhalen bij ons magazijn in Delft”.
Zodra uw bestelling klaar staat krijgt u een bericht, over het algemeen is dit binnen 1 uur indien u tijdens kantooruren besteld.
V: Ik wil een artikel bestellen wat in de brievenbus past, kan dit in een envelop gedaan worden?
A: Wij verzenden alleen met pakketpost, ook al is het een artikel wat in de brievenbus past.
Dit doen wij omdat de brievenbuspost in het verleden niet betrouwbaar is gebleken, daarbij is er juist bij de producten die in de brievenbus zouden passen (zoals koekjes uitstekers)
grote kans op beschadiging. Wij verzenden dus alleen maar met traceerbare pakketpost.
V:Ik ben iets vergeten bij mijn bestelling, kan dit nog worden toegevoegd?
A: Als uw bestelling nog niet is afgerond dan is vaak geen probleem. Stuur ons een e-mail met uw bestelnummer, of bel ons.
Wij geven u dan instructies over hoe te handelen. Let op! Vraag altijd eerst of het nog mogelijk is om een artikel/bestelling toe te voegen. Vanwege de snelheid van het verwerken van bestellingen in ons magazijn kunnen wij geen bestellingen achteraf combineren.
Indien u zonder onze instructies meerdere bestellingen plaatst dan zullen deze apart van elkaar verzonden worden.
Eventueel extra betaalde verzendkosten voor extra zendingen worden niet door ons vergoed.
V: Kan ik iets retourneren als het niet bevalt?
A: Natuurlijk is het mogelijk om iets terug te sturen. U dient wel zelf zorg te dragen voor de verzendkosten. Na verzending van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met daarin het herroepingsformulier. In deze e-mail staan instructies over hoe u een retourzending kunt terugsturen.
V: Mijn bestelling of een product is beschadigd binnen gekomen wat moet ik doen?
In geval van beschadiging van een product vragen wij u ons dit zo snel mogelijk hiervan op de hoogte te stellen.
Voor een snelle afhandeling ontvangen wij graag foto’s van de beschadiging en de ontvangen verpakking. Deze graag onder vermelding van uw bestelnummer aan ons opsturen dit kan via ons e-mail adres kwaliteit@bakgoed.nl of info@bakgoed.nl. Wij zullen contact met u opnemen via e-mail met de retour procedure voor omruiling. Wilt u het artikel om deze reden retourneren zonder omruiling dan geldt het normale retourrecht.
V: Ik wil achteraf betalen maar mijn aanvraag is afgewezen, waarom is dat?
A: Wij maken bij achteraf betalen gebruik van een externe betalingspartner Riverty (Afterpay)
Om privacyredenen kunnen wij niet nagaan waarom een bestelling met achteraf betalen niet wordt goedgekeurd. Bij vragen kunt u contact opnemen met Riverty.
V: Ik heb een probleem met de bezorging van mijn pakket, wat moet ik nu doen.
A: Als u een probleem heeft met de bezorgdienst dan kunt u ons een bericht sturen of ons bellen. Wij zullen dan contact opnemen met de bezorgdienst.
V: Ik heb een kortingscode gevonden op internet, maar deze werkt niet.
A: Helaas merken wij dat er websites zijn welke onder valse voorwendselen mensen naar hun website lokken met kortingscodes. Wij hebben geen samenwerking met deze websites.
Kortingscodes die wij uitgeven worden altijd persoonlijk via e-mail verstuurd of staan op onze Facebook pagina.
V: Ik heb mijn bestelling afgerond en ook betaald, maar geen bestelbevestiging ontvangen.
A: Het kan zijn dat de e-mail met bestelbevestiging in de map ongewenste mail of reclame is terecht gekomen. Het kan ook zijn dat u een typefout heeft gemaakt met het invullen van uw e-mailadres.
Als u ons een e-mail stuurt (info@bakgoed.nl) dan kunnen wij dit voor u nakijken. Bellen mag natuurlijk ook, wij zijn bereikbaar tijdens kantooruren op telefoonummer: 015-3617776
V: Ik wil een product bestellen maar kan het niet vinden op jullie website
A: Wij hebben een ruim assortiment welke steeds groter wordt. Maar we hebben niet alles in ons assortiment. Een aantal dingen zoals glitterpoeders welke niet geschikt zijn voor consumptie (zoals Rolkem),
en bepaalde producten van die niet voldoen aan het merkenrecht (zoals bijvoorbeeld Woezel en Pip uitstekers) hebben wij niet in ons assortiment opgenomen.
Voor een aantal producten is het mogelijk om deze speciaal voor u te bestellen. Als u een e-mail stuurt met daarin de omschrijving van het product dan kunnen wij kijken of deze besteld kan worden via onze leveranciers.
V: Kan ik bij jullie een eetbare print bestellen met eigen afbeelding?
A: Op dit moment hebben wij nog geen eigen print mogelijkheden.
V: Doen jullie mee met Black Friday?
A: Vanwege de grote drukte tijdens deze periode in ons magazijn en bij de bezorgdiensten hebben wij geen speciale Black Friday acties.