Verzenden en Betalen

De bezorgdiensten (NL & BE) kunnen door de extreme drukte last hebben van vertragingen.
Wij hebben hier helaas geen invloed op en vragen u vriendelijk hier rekening mee te houden. 

Door de extreme drukte houden wij op dit moment  op maandag andere tijden aan.
Bestelt u op maandag na 9.00 uur,  dan kan het zijn dat uw bestelling de dag erna verzonden zal worden.

Heeft u een track en trace van ons ontvangen? Dan betekent dit dat uw bestelling is meegegeven aan de bezorgdienst. 
Zodra de bestelling bij DHL over de lopende band is gegaan krijgt de zending een nieuwe status, daarvoor staat er de melding bij DHL: Zending is voorgemeld, maar nog niet ontvangen door DHL.

VERZENDING
Bestelt u op werkdagen voor 16:00 uur (m.u.v. maandagen), dan zal uw bestelling diezelfde dag door ons worden verzonden.  De track en trace e-mail is de bevestiging dat wij uw bestelling diezelfde dag hebben overdragen aan DHL.

Uitzonderingen:
Onder normale omstandigheden wordt 98% van de pakketten de volgende dag aangeboden (m.u.v. levering in België),
helaas kan er in een enkel geval vertraging optreden door:
• Een foute sortering bij de bezorgdienst.
• Het invullen van foutieve adresgegevens zoals postcode en/of huisnummer kan vertraging opleveren.
• Extreme weersomstandigheden 
• Bij bezorging naar de Waddeneilanden kan de bezorging langer duren (1 à 2 werkdagen).
• Voor België is de levertijd 1 à 2 werkdagen.
• Rondom feestdagen kan er vertraging in de aflevering optreden. Op feestdagen zelf wordt er niet bezorgd.

Heeft u vragen over de levering van uw pakket dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
(zie hiervoor onze contactpagina ) 

* Indien u kiest voor de betalingsmethode bankoverschrijving wordt de bestelling verzonden na ontvangst van de betaling. 

U ontvangt zodra uw bestelling verzendklaar is gemaakt een track en trace code waarmee u de zending op de dag van aflevering kunt volgen van de bezorgdienst.

Voor bezorging in Nederland: DHL Parcel doet 1 bezorgpoging op het opgegeven bezorgadres. 
Daarna wordt uw bestelling afgeleverd bij een Parcel Sho

   Afleverschema DHLParcel *
Zending verzonden opVerwachte leverdag
maandagdinsdag
dinsdagwoensdag 
woensdagdonderdag
donderdagvrijdag
vrijdagzaterdag
zaterdagdinsdag 

*Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Rond feestdagen, extreme weersomstandigheden en bij calamiteiten is bovenstaand schema niet geldig.
*Alleen geldig voor zendingen binnen Nederland, voor België is de leveringen 1 à 2 werkdagen.

VERZENDING NAAR BELGIË

Bestellingen naar België worden verzonden met DHL

In België worden de zendingen overgedragen aan B-Post.
Vanaf €50 kunt u kiezen voor gratis verzending naar België.
Bestelt u op werkdagen (m.u.v. maandagen)  voor 16.00 uur dan zal uw bestelling diezelfde werkdag worden verzonden. 
92% van de pakketten naar België worden binnen 2 werkdagen afgeleverd. 

Onze website is gericht op particulieren. Indien u gebruik wilt maken van BTW verlegging (0% BTW factuur)
dan kunt u tijdens het afrekenen uw BTW nummer invullen. Het  BTW tarief wordt dan automatisch omgezet naar 0%

VERZENDKOSTEN

Wij hanteren vaste verzendkosten ongeacht het gewicht of grootte van de bestelling.
De kosten zijn afhankelijk van de bezorgdienst welke u kiest:

BezorgdienstKosten

DHL Parcel (gratis verzending vanaf €25,-)

€ 4,95
DHL België (gratis verzending vanaf €50,-)€ 6,50
Afhalen bij het afhaalpunt in DelftGeen Kosten

Wij verzenden enkel met pakketpost.
Brievenbuspost is vanwege de slechte kwaliteit en traceerbaarheid bij ons niet mogelijk. 

Afhalen

U kunt uw bestelling ook afhalen bij ons magazijn in Delft.
Als u op werkdagen voor 16.00 uur bestelt dan kan dit normaal gesproken nog dezelfde dag
(tijdens kantooruren duurt het klaarzetten van de bestelling ongeveer 1 uur)
Zodra uw bestelling klaar staat krijgt u van ons een e-mail dat u uw bestelling kunt afhalen tijdens de openingstijden.

Het is op niet mogelijk om op deze locatie bestellingen te plaatsen.

Het magazijn is gevestigd op de bellweg 6a, 2627 AW Delft. 

Afhalen kan na bevestiging dat uw bestelling klaar staat op:

DagenTijden
Maandag t/m Vrijdag12:00 - 17:00
Zaterdag9:00 - 12:00

Op zon- en feestdagen zijn wij gesloten.
Vergeet niet uw afhaalbevestiging  (uitgeprint of digitaal) of legitimatie mee te nemen 

BETALEN

Bij Bakgoed.nl kunt u op de volgende manieren uw bestelling betalen:

iDealiDeal

Betalen op LocatieBetalen op locatie is op dit moment vanwege de Corona maatregelen niet mogelijk 

MrCash/ BancontactMister Cash (Bancontact)

BillinkBetaal Na Ontvangst via Billink  (De betaalkosten hiervoor zijn € 0,95 )

VISA (Creditcard)

MasterCard (Creditcard)

PayPal  (De betaalkosten hiervoor zijn € 0,50 )

 KBC (België)

 Belfius (België)

Bankoverschrijving (Vooruit betalen)
Uw bestelling wordt verwerkt zodra wij de betaling hebben ontvangen.
Dit kan in Nederland via internetbankieren gemiddeld 2 tot 3 werkdagen duren, en vanuit België 3 tot 5 werkdagen.
U krijgt een aparte e-mail via MultiSafePay met verdere betaalinstructies.

Betaal na Ontvangst via Billink

– Extra kosten: €0,95
– Maximum bestelbedrag: 
250,-
Nadat wij de bestelling hebben verstuurd ontvangt u van Billink een e-mail met betaal-instructies.
U heeft dan 14 dagen de tijd om de bestelling te betalen via uw mobiel bankieren app of via iDeal.
Wanneer u kiest voor de Betaalmethode van Billink, gaat u akkoord met de 
Algemene voorwaarden van Billink. 
Voor meer informatie over Billink: https://www.billink.nl/hoe-billink-werkt

Visa en MasterCard (creditcard)
-geen extra kosten
-maximum bestelbedrag : €150 
Alle betalingen worden uitgevoerd via het 3-D secure programma van MultiSafePay.  
3-D technologie voegt een extra stap aan het betaalproces toe bij het plaatsen van een online bestelling en biedt extra beveiliging,zodat uw creditcard gegevens beschermd zijn tegen misbruik.

PayPal

– Extra kosten: €0,50
– geen minimum bedrag
– maximum bedrag : €250